Oblečení značky HIS

HIS je již tradiční značkou, která se věnuje tvorbě džínových výrobků, především pak džínových kalhot. Řadí se tak do série kvalitních společností jako Wrangler, které svůj sortiment staví především na vysoce kvalitních kalhotách. Další značkou, která je proslulá svou kvalitou je americká značka Wrangler.

Počátky společnosti HIS

Jak již bylo zmíněno, jedná se o tradiční společnost. Byla založena již v roce 1923 v USA. Ve městě New York se zakladatelem stal Henry I. Siegel původem z Lublinu, jehož iniciály se také staly signaturou společnosti vytrvávající do dnes. Už první krůčky společnosti se odebírali směrem k džínovým výrobkům, když pro plantážníky dodávali džínové pracovní kalhoty. Jejich kvalita se nejen ve státě Tennessee natolik proslavila, že o řádku let později společnost dokonce získala kontrakt k výrobě polních bund pro americkou armádu v průběhu druhé světové války.

V roce 1949 umírá zakladatel Henry a společnost přebírá teprve devatenáctiletý syn Jesse, který od pracovních kalhot posunul rozhled značky až do módních sfér a v rámci této změny také konečně vzniká obchodní značka HIS. Na počátku sedmdesátých let začala značka dokonce produkovat i kalhoty pro dámskou část publika, do nynějška se totiž jednalo pouze o výrobu pracovních kalhot pro muže. Nyní své zalíbení mohli najít jak dámy, tak také mladí muži, na které se značka začala postupně zaměřovat.

Vstup na evropský trh a moderní éra společnosti

Až o mnoho desítek let později se společnost HIS dostává i do Evropy. Ochranou stejnojmennou známku registruje společnost nejdříve v Německu v roce 1981. I přesto ale získává největší věhlas stále v zámoří, kde získává oblibu především kvůli unikátu, kdy jako jediný výrobce džínsů šije jak různé šíře, tak i různé délky nohavic. V osmdesátých letech se tak stává HIS třetím největším výrobcem džínů v Americe.

O přibližně deset let později se HIS přejmenovává na HIS Sportswear AG a na německém trhu se stává největším výrobcem džínů pro ženy. Od devadesátých let navíc rozšiřuje svoji výrobu také na různorodé módní doplňky.

Po roce 2002 dochází k začlenění společnosti do skupiny VF Corporation a v roce 2007 získává nový majitel právo k obchodní značce HIS. Ta se po letech opět vrací na německý trh jako přední výrobce dámských džínů pod názvem HIS Women. Jen krátce na to přichází i první série módy určené pro muže a po roce 2010 HIS otevírá program pro výrobu džínů a topů z udržitelných zdrojů bavlny.

Dámské kolekce pro mladé i dospělé

Společnost HIS se ve svém vývoji posunula od pracovního oděvu pro muže až k módním džínům pro dámské publikum. Na své si tak přijdou jak mladé slečny, tak i dospělé ženy.

Důvod, kvůli kterému se společnost stala tak populární, si zanechává i do dnešních dob. Jakmile se podíváme na sortiment dámských džínů tak si nemůžeme nevšimnout ohromné různorodosti jednotlivých modelů. Není to dáno jen výrobou, ale především citlivým vnímáním cílové skupiny – ženských potřeb.

Džíny HIS jsou tak přizpůsobeny jak dámám s drobnou postavou, na kterých nebudou vlát a působit tuctově. A stejně tak i dámám se svůdnými ženskými proporcemi, k nimž dokonale přilnou a budou působit nejen pohodlně, ale vyhnou se především nepříjemnému „rozšiřujícímu efektu“, které špatně střižené džíny dokáží. To stejné se týká i délka nohavic. Na své si přijdou jak uctívači dlouhých džínů, tak i mladé slečny se zálibou v odkrytých kotnících.

Pánské džíny ovšem neustupují do pozadí

I když se v posledních letech točila výroba společnosti podle masivnější dámské skupiny, tak i na pánské kořeny nebylo zapomenuto. Stejně jako u dam se také u pánů můžeme setkat s různými střihy a úpravami džínů.

Pánská postava se zcela odlišnými proporcemi přitom neklade tolik důraz na provedení v oblasti pasu, jako spíš na provedení v oblasti stehen a lýtek. Zcela ideální střih si tak najdou jak muži se silnými svalnatými nohami, tak i pánové s drobnější postavou. Délka nohavic je stejně jako u dam ve všech variantách nastavena tak, aby si ze sortimentu dokázal vybrat každý muž.